Twilightfan_ TR
Aileye Hoşgeldiniz
Twilight Efsanesiyle ilgili herşey burada


Giriş yapın yada Üye olun
Böylece resimleri, Videoları ve linkleri görebilirsiniz.

Twilightfan_ TR

Alacakaranlık Efsanesi İle İlgili Herşey. Filmler, kitaplar, oyuncular hakkında en güncel konular ve çok daha fazlası...
 
AnasayfaHoşgeldinizSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Catherine
Yönetici
Yönetici


Paylaşım Gücü : 2156
Tür : Vampir
Yaş : 23
Nerden : aşk gezegeni
Kayıt tarihi : 25/01/10

Kişi sayfası
Yönetimden Alınan Uyarı:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 13:29


Twilight senaristi Melissa Rosenberg iki bölümlü Breaking Dawn uyarlamasının kitaptaki kadar açık saçık olmayacağanı söyledi.

Los Angeles Times'a konuşan Rosenberg,Stephenie Meyer'ın son kitabı Breaking Dawn'ın tartışmalı olan -cinsellik ,kanlı bir doğum ve kurtadam Jacob'ın Bella Swan'ın çocuğu Renesmee'ye "mühürlenmesini" içeren sahnelerini yumuşatabileceğini ima etti.

"Hayran sitesinde,Facebook'ta tüm yorumlar filmin +18 olması gerektiğini söylüyor.Doğum sahnesini göstermelisiniz!Kan,bağırsaklar ve cinsellik!Bana göre bunları izlememek daha ilginç.Bilirsiniz,doğumu görmeden doğurabilirsiniz...bu yaşanan tecrübenin daha az merak uyandırdığı anlamına gelmez." dedi.

Rosenberg Bella'yı kitaptakinden daha korkunç göstermeye çalıştığını ekledi."Edward'ın sahip olduğu fiziksel güce ve diğer şeylere sahip değil.Karakter fiziksel açıdan savunmasız ise onu nasıl güçlü yapabilirsiniz ki? Amaç ona biraz daha tahammül etme ve diğer güçleri vermek.O gerçekten bir rol modeli."

Kristen Stewart'ın filmdeki yerinden bahsederken Rosenberg onun harika olduğunu ve bu yüzden filmi yönetmek için Bill Condon'ı seçtiklerini söyledi.

The Twilight Saga:Eclipse Amerika'da 30 Haziran'da,İngiltere'de ise 9 Temmuz'da sinemalarda.

Çeviri : Escape
Kaynak : digitalspy

kaynak:thetwilightsaga.biz


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 17:44

Yaa -cinsellik ,kanlı bir doğum ve kurtadam Jacob'ın Bella Swan'ın çocuğu Renesmee'ye "mühürlenmesi- bu sahneler olmasa eger hiç bi halta yaramazki bence zaten kitaba o heycanı verende bu sahneler degilmi? bence bunlar yumusatılmadan daha sertce gösterilmelidirki hem acı hemde heycan dahada artsın.bilmem siz ne düşünüyosunuz Smile

Ve benim en çok merak ettigimde kanlı dogum sahnesi tabi esme adasında neler olup bittigini saymazsak koptum


En son Twilight Wampiri tarafından Perş. 17 Haz. 2010, 17:52 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mina~*
Moderatör
Moderatör


Paylaşım Gücü : 277
Tür : Vampir
Yaş : 21
Nerden : bilmem ki nerdeyim :)
Kayıt tarihi : 23/12/09

Kişi sayfası
Yönetimden Alınan Uyarı:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 17:50

evet öznura katılıyorum şafak vakti bunlardan oluşuyor zaten hıhı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bittersweet
Yönetici
Yönetici


Paylaşım Gücü : 1266
Tür : Vampir
Yaş : 23
Nerden : sözün bittiği yerden
Kayıt tarihi : 18/12/09
Lakap : AE

Kişi sayfası
Yönetimden Alınan Uyarı:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 17:52

katılıyorum öznur bacım haklı merakla bekliyoruz o sahneleri.. Very Happy Smile



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 17:53

Bende merakla bekliyorum koptum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Catherine
Yönetici
Yönetici


Paylaşım Gücü : 2156
Tür : Vampir
Yaş : 23
Nerden : aşk gezegeni
Kayıt tarihi : 25/01/10

Kişi sayfası
Yönetimden Alınan Uyarı:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 18:00

yaa şimdi eğer esme adasına gidip orda gece denizde şey olup yüzüp yani hıhı ve sonrada hani bellanın gecelik yırtılıyor falan olmazsa olmazlardan sonrana doğum sahnesi olmazsa zaten en çok bu sahnelerin olması gerek öznur bencede ver çoşkuyu yapmaları gerek hıhı hıhı


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 18:04

Kızım ya denizde sey olup yüzüp yani o cümleyi biraz acarmısın maglum kafaya sakız ay pardon saksı düştüde koptum Zaten dogum sahnesi en merak ettigim sahne tabi esme adasında sey yapıp yani yüzdükleri sahneden sonra koptum Ama tabi bu denizde sey yapıp yüzüp yani ona bi +18 getirirlerse o zaman ayvayı yerim koptum koptum
Bellanın geceliginin yırtılması zaten baska bi olay pis edward simdi git kıza cici gecelik aldı bosu bosuna yırttın çartttt diye.Ne güzel o gecelige alice vermişti ona geceligin kitaptaki tarif edilişini hatırlıyorumda .. koptum koptum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Catherine
Yönetici
Yönetici


Paylaşım Gücü : 2156
Tür : Vampir
Yaş : 23
Nerden : aşk gezegeni
Kayıt tarihi : 25/01/10

Kişi sayfası
Yönetimden Alınan Uyarı:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 18:12

şimdi öznur gece sakince yüzdüler sanırım ne kadar sakin bilmiyorum ama öyle Very Happy yaa yemişim +18 'ini herşeye +18 zaten o sahneler olmazsa renesmee annesini kemirerek çıkıyo ya hani falan onlar olmazsa bilmiyorum o yönetmeni artıkın hıhı


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 18:17

Denizde sakince yüzdülermi hım valla kitabı okumayan senin şu dedigine adı gibi inanır ama ben inanırmıyım inanamam koptum gel beraber yiyelim +18i ayşomuda alalım karnımda acıkmaya basladı hıhı zaten o sahneler olmazsa yönetmene 3'lü dalış yapacaz koptum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Forever.EDWARD
Site Kurucusu ve Yönetici
Site Kurucusu ve Yönetici


Paylaşım Gücü : 2234
Tür : Vampir
Yaş : 36
Nerden : Venüs- Aşk Gezegeni
Kayıt tarihi : 17/12/09
Lakap : Team EDWARD ( Edward Hastası)

Kişi sayfası
Yönetimden Alınan Uyarı:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 18:30

ay çoşmuşsunuz gene koptum

Ben bu melissayı bulsam zaten ya neden kitaba bağlı kalmamak kon usunda bu kadar inat ediyor anlamıyorum şeytan

Esme adası Yüzmede dahil olmalı. ayrıca Sahneler kitapta çok açık depğil yani kitaba bağlı kalsa problem yok.

Doğum sahnesi benimde merakla beklediğim sahne birde ben Bellanın kalkanını nasıl yapacaklar onu merak ediyorum.

Ay neyse işte zaten 2 film yapıyorlar diye gıcığım birde sahneleri keserlerse artık ne olur bilmem. şeytan Evil or Very Mad




Efsane alacakaranlıkta başlar şafak vaktine dek sürer ama aşk sonsuza kadar devam eder.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.mortemsymphony-rpg.com/
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 19:38

Ya zaten sorun orda o dogum sahnesi ile kalkan meselesini nasıl yapcaklar sanırım onu kitaptaki gibi mükemmel anlatamayacakları için cok acık sacık olmayacak dediler ama bu konuda hahklılar öyle bi düzenleri sistemleri yoksa o kadar güzel ve acık sacıkta olamaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
rob~DesibeL
Twilight | Yeni üye
Twilight | Yeni üye


Paylaşım Gücü : 31
Yaş : 22
Kayıt tarihi : 07/06/10
Lakap : orjinallık

Kişi sayfası
Yönetimden Alınan Uyarı:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Perş. 17 Haz. 2010, 20:43

+ 18 olmasınn yaaaa :S ztn 16 yım sitede 15 görünüo hıhh Razz hem küçüklerde fan o zmn byük kayıpları olur +18 olmasınnn bn kalkanı merak ediommm Very Happy:D doümm ayrı esme adası apayrı :S:))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'   Bugün 05:55

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Rosenberg: 'Breaking Dawn açık saçık olmayacak'
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Twilightfan_ TR :: FİLMLER VE KİTAPLAR :: Breaking Dawn -- Şafak Vakti-
Buraya geçin: