Twilightfan_ TR
Aileye Hoşgeldiniz
Twilight Efsanesiyle ilgili herşey burada


Giriş yapın yada Üye olun
Böylece resimleri, Videoları ve linkleri görebilirsiniz.

Twilightfan_ TR

Alacakaranlık Efsanesi İle İlgili Herşey. Filmler, kitaplar, oyuncular hakkında en güncel konular ve çok daha fazlası...
 
AnasayfaHoşgeldinizSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sözlüklerde Rosalie Hale

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Catherine
Yönetici
Yönetici


Paylaşım Gücü : 2156
Tür : Vampir
Yaş : 23
Nerden : aşk gezegeni
Kayıt tarihi : 25/01/10

Kişi sayfası
Yönetimden Alınan Uyarı:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Sözlüklerde Rosalie Hale   Cuma 12 Şub. 2010, 18:56

insan olduğu için bella yı başta deli gibi kıskanan, en büyük hayali çocuk sahibi olmak olan, güzel vampir.

kitapta taş gibi bi sarışın olarak tasvir edilir. ama filmde saçları sarıya boyanmış bir esmer güzeli oynamaktadır kendisini.

acıklı bir yaşam öyküsü olsan vampir.

"twilight" adlı kitapta anlatıldığı kadar güzel olmayan vampir.

twilight saga'nın; carlisle cullen tarafından, cullen ailesine kazandırılan ikinci vampiri. kendisini emmet cullen ile evli olup, ailede bella swan'ın vampire dönüşmesini, belirli sebeplerden ötürü, reddetmektedir

serinin dort kitabinda, kelimenin tam anlamiyla dunyanin en guzel insani olarak anlatilan cadi gorumce figuru rosalie, aslinda kendi acisindan haklidir. o kadar guzeldir ki guzelliginin kurbani olmustur biraz. bella 'rosalie etrafta gezinirken bizim suslenmemizin ne anlami var ki' benzeri bir seyler soyler son kitapta. isin tuhaf olan yani nefes kesici bir sarisin olarak bahsedilen rosalie' yi filmde saclari sariya boyanmis esmer bir oyuncu oynamistir. neyse ki serinin diger filmlerini baska bir yonetmen cekiyormus.

beyazperdede maalesef nikki reed tarafından canlandırılan karakter. oysa ali larter tam bir rosalie hale olabilirdi.

cullen ailesinin en güzel ferdi. ayrıca emmettın da sevgilisi. özel yeteneği inatçılığı, sahip olamadıklarına karşı duyduğu büyük bir özlem var.

kitapta bakanın gözlerini alamadığı sarışın olarak tasvir edilmesine rağmen filmde dip boyası yapılmamış esmer güzeli canlandırır bu karakteri.


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


En son bellsss tarafından Çarş. 28 Tem. 2010, 20:40 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alexander DeLarge
New Moon | Aktif Hayran
New Moon | Aktif Hayran


Paylaşım Gücü : 359
Tür : Vampir
Yaş : 22
Nerden : İzmir-narlıdere
Kayıt tarihi : 20/01/10

Kişi sayfası
Yönetimden Alınan Uyarı:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sözlüklerde Rosalie Hale   Cuma 12 Şub. 2010, 20:12

ewt aslında nikkiyi hep kitaptaki rosalie ile karşılaştryorum ama olmuyo(tek iyi yanı inatçlğı çok iyi yansıtmş xD ) daha çok alice öne çıkıyo(oda güzel ama bellann ağızından anlatılanları düşnnce film bambaşka kalıyo) ayrıca rose için sölenn ali larter a baktım o çok iyi olurmş aslında çok uygun bi tipi var
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Sözlüklerde Rosalie Hale   Çarş. 17 Şub. 2010, 16:52

Ben bu rosa bayılıyorum(bu dedigim kitaptaki sanırım).Kitapta öyle güzel ve inatcı kişiliği anlatılmıs ki sanırım o inatçılık benim kişiliğimdede oldugu için seviyorumdur ama seviyorum işte.Ayrıca bu nikkinin ros rolündeki bakısşarı cok sert.Bella konusundada haklı ama kız(bella) napsın seviyo işte..Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Sözlüklerde Rosalie Hale   Bugün 22:17

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Sözlüklerde Rosalie Hale
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Twilightfan_ TR :: OYUNCULAR :: Nikki Reed--Rosalie Hale-
Buraya geçin: